Якщо ви зробили ремонт офісу, орендували нове приміщення під філію, що відкрилася, або розширили штат, вам напевно доведеться подбати про облаштування простору. Потрібно вибрати меблі для офісу, спланувати її ергономічну розстановку та передбачити низку інших нюансів. Розбираємося, як грамотно підійти до цього важливого питання, що серйозно впливає на працездатність колективу, атмосферу всередині нього і престиж компанії.

Що важливо врахувати при виборі меблів для офісу

Офісні меблі повинні відповідати законам ергономіки та бути розрахованими на інтенсивну експлуатацію. Зазвичай вона характеризується лаконічним дизайном, витриманим стилем, найпростішими формами. При цьому необхідно, щоб вони були максимально зручними, сприяли підтримці правильного положення тіла, якщо йдеться про крісла або дивани.
Вибираючи меблі для офісу, врахуйте такі фактори:
• Розміри приміщення. Це дозволить підібрати меблі відповідної конфігурації та правильно її розставити у приміщенні. Професійні проектувальники врахують ергономіку офісу, кількість співробітників та грамотно розташують робочі місця.
• Матеріал виробів. Найчастіше для персоналу вибирають конструкції з ламінованого ДСП, для кабінету керівника – зі шкіри, замші, масиву дерева.
• Зручність меблів. Вибираючи стільці та крісла, особливо важливо звернути увагу на зручність спинки, підлокітників, можливість регулювання по висоті.
• Безпека. Перед покупкою слід переконатися, що вироби мають сертифікати якості і що вони не будуть несприятливо впливати на організм. Наприклад, клас емісії ДСП не повинен бути вищим за Е1. Також у матеріалу повинна бути кромка, призначена для запобігання випаровування клеючих смол.
Якщо необхідно, щоб всі меблі були витримані в єдиному та особливому стилі, краще довірити її вибір професійним дизайнерам.

Меблі для персоналу

Вибираючи меблі для співробітників, слід одразу ж визначитися: що людині знадобиться для продуктивної трудової діяльності? Крім робочого столу та крісла йому знадобиться тумба для зберігання офісного інвентарю та особистих речей. Не варто забувати і про шафи, куди персонал може ховати верхній одяг, парасольки та інше. Також слід передбачити окремі шафи та полиці для розміщення документації.
У тому випадку, якщо офіс є одним великим приміщенням, необхідно подбати про зонування простору. Використовуючи перегородки, ви зможете забезпечити для кожного працівника персональне робоче місце, де йому буде комфортно.

Меблі для керівника

У кабінет керівника обов’язково встановлюють робочий стіл (зазвичай він має великі розміри), шафа (часто є цілою стінкою з безліччю полиць і відділень). Тут же знаходиться крісло – солідне, виготовлене з натуральної шкіри або замші. Всі меблі повинні бути презентабельними, тому що по кабінету керівника нерідко судять про добробут компанії.
Якщо у вас буде ремонт офісу і важливо отримати допомогу кваліфікованих фахівців, «Partner Create» готовий її надати. Заручившись підтримкою надійного партнера, реалізацію проекту буде виконано «на висоті».