Функціональність і комфорт будь-якого офісу в банку, коворкінг, на промисловому підприємстві, в бізнес- і сall-центрах починаються з ремонту. Чи стане робоче приміщення зручним для кожного із співробітників, привабливим для клієнтів, відвідувачів, залежить в першу чергу від грамотного дизайну, використовуваних матеріалів. Не менш важливим фактором є вибір підрядника, здатного організовано, технологічно, якісно реалізувати креативний і складний проєкт ремонту в сучасному офісі.

Високоякісна обробка комерційних приміщень «під ключ»

Якщо інтер’єр кол-центру, відділення вашого банку, коворкінгу далекий від ідеального, варто звернутися до професіоналів своєї справи, знайомим з технічними вимогами, що стосуються безпечної експлуатації комерційної нерухомості. У столиці сьогодні працює чимало будівельних організацій, що спеціалізуються на ремонтно-оздоблювальних роботах, тому вибрати досвідчену команду, здатну в стислі терміни перетворити простір, перетворивши пересічний об’єкт в ергономічний, функціональний, сучасний офіс, не складе труднощів.

Більшість замовників віддають перевагу фірмам, що надають повний спектр послуг: від розробки дизайну, проєктування, монтажу інженерних комунікацій до комплектації переговорних, кімнат відпочинку, кабінетів персоналу та керівника офісним меблюванням. Для власників бізнес-нерухомості найбільш вигідний ремонт офісу «під ключ». У цьому випадку власники отримують приміщення, повністю готове до використання.

Фактори, що впливають на вартість квадратного метра при ремонті приміщення сучасного офісу

Для більшості організацій при плануванні ремонту офісу одним з пріоритетних аспектів виступає питання вартості. Розцінки залежать від

• площі комерційної нерухомості;
• ступеня складності (косметичний, дизайнерський, капітальний), обсягу робіт;
• виду / класу оздоблювальних матеріалів, використовуваних в ході ремонту;
• термінів (оскільки оперативність вимагає залучення більшого числа фахівців-обробників, термінові замовлення обходяться власникам комерційних приміщень дорожче);
• необхідності влаштування інженерних систем: заміни ел / проводки в офісі, реконструкції тепло-, водопостачання, монтажу кондиціонування, вентиляції.

Ціна ремонту залежить також від локації офісу, який може знаходитися як в межах міста, так і за його межами. Як правило, у вартість вже включені транспортні, додаткові витрати, прибирання, вивіз будівельного сміття.

Переваги замовників, які уклали договір на комплексний ремонт комерційної нерухомості

1. Істотна економія. Співпраця з перевіреними постачальниками матеріалів, розумні розцінки на послуги дозволять заощадити до 25% від загального бюджету.
2. Можливість поетапної оплати.
3. Безкоштовні планувальні рішення.
4. Гарантія дотримання термінів, відповідності бюджету (планових і фактичних значень) на ремонт офісу.
5. Реалізація з незмінно високою якістю проектів будь-якої складності завдяки індивідуальним технічним рішенням, кращих матеріалів, передовим інженерним технологіям.