Добре продуманий і якісний ремонт офісу дозволяє зробити роботу співробітників максимально комфортною і продуктивною. Також затишний інтер’єр підвищує довіру до компанії з боку клієнтів, партнерів. А так як перше, що бачать відвідувачі – ресепшн, в офісі оформлення цієї зони потрібно приділити особливу увагу.

Зона ресепшн, що це

Ресепшн – стійка, яка встановлюється на вході і служить місцем реєстрації, консультації гостей офісу. Це «обличчя», за яким компанію оцінюють відвідувачі. Також це місце роботи співробітників, за яким адміністратори проводять свій робочий день. Важливо, щоб стійка була не тільки красивою, показною, а й функціональної, зручною і практичною.

Ресепшн повинен бути встановлений в правильно підібраному місці, гармонійно поєднуватися з інтер’єром приміщення. У невеликих офісах його часто ставлять його часто на вході, а в великих офісних центрах в фоє. Таке розташування дозволяє вирішити питання вільного доступу користувача до інформаційної стійки, а також запобігає скупченню людей. Якщо дозволяє площа приміщення, поруч з нею ставлять дивани для комфортного очікування і столики для заповнення документів.

Конструкційні особливості

Ресепшн – дворівнева конструкція, в конструкції якої передбачена фасадна частина і внутрішній блок. Верхня стільниця – то що бачать і можуть використовувати клієнти, а нижня полиця адаптована під потреби адміністратора. У внутрішньому відсіку стійки передбачено розташування оргтехніки, також це місце зберігання документів.

Розмір ресепшена – один з важливих критеріїв її вибору. Висота повинна бути максимально зручною для відвідувача, що заповнює документ, але при цьому не захаращувати адміністратору огляд. Оптимальна ширина і довжина стійки обчислюється виходячи з розміру приміщення. Залежно від місця, обраного при ремонті офісу, для стійки вибирається її форма.

Форми ресепшн:
• Пряма;
• П-образна;
• Замкнута;
• Кутова;
• Дугоподібна.

Особливості вибору

Яку форму і зовнішній вигляд, розмір стійки вибрати залежить від загального стилю інтер’єру, який планують створити при ремонті офісу, від кількості працюючих за нею співробітників і потоку відвідувачів. Наприклад, згладжені форми стійки приховують кути, дозволяють відвести увагу від виступаючих кутів.

П-подібні моделі доцільно використовувати у великих офісних і медичних центрах, вони розраховані на кількох адміністраторів. Замкнені конструкції круглої, овальної і прямокутної форми ставлять в центрі приміщення. Вони вирішують задачу одночасної зустрічі великої кількості відвідувачів, бо доступ до них забезпечений з усіх боків.

Моменти, на які необхідно звернути увагу при виборі ресепшн:

1. Концепція, яка визначає специфіку діяльності компанії. Будівельні компанії часто вибирають декор під камінь і цегла, а виробнику молочної продукції краще звернути увагу на натуральні кольори;
2. Розміри. Оптимальна висота 1,1-1,2 метра, ширина і глибина можуть бути різної;
3. Матеріали. Виготовляють стійки з МДФ і шпону, ДСП і металу, а також з каменю / цегли;
4. Наявність підсвічування, інших декоративних елементів;
5. Бюджет + терміни виготовлення.

Замовляючи ремонт офісу потрібно обов’язково потрібно звернути питання організації зони ресепшн. Широкий діапазон моделей стійок на ринку дозволяє знайти максимально комфортний для співробітника і клієнта, естетичний і функціональний варіант. Якщо в продажу немає моделі, яка максимально б відповідала концепції фірми, що існує інтер’єру, її завжди можна зробити під замовлення.